woensdag 22 februari 2012

White and red........guess what another challenge :-D

Ik heb de challenge smaak te pakken. En ik geniet ervan zolang ik dit virus heb :-)
Er is nu een leuke challenge bij Wild Orchid Challenge blog.......en ik kreeg echt wel inspiratie genoeg van een geweldig mooie kaart die een DT lid had gemaakt.
Just nu vill jag bara deltar i varje challenge som finns. Och så länge den känslan vara skall jag fortsätta med det :-) Hittade en fin challenge hos Wild Orchid Challenge blog och fick massor av inspiration av ett kort som en DT medlem hade gjort. Ett kanon fint kort.
I have caught the challenge virus, and before it leaves me again I have to enjoy it :-)
There is a great challenge at Wild Orchid Challenge blog and I got some great inspiration from one of the DT members. Such an extreme beautiful card.
De mooie stempel is van Stempelglede en ik heb hem gestempeld met rode embossing poeder. Bloemen van Wild Orchid, spelden, veer en lint.
Den otrolig fina stämpeln kommer ifrån Stempelglede jag har använd röd embossing pulver. Blommor från Wild Orchid, pins, en fjäder och ribbon.
The beautiful stamp is from Stempelglede and I used red embossing powder for it. Flowers from Wild Orchid, pins, a feather and ribbon.
Zelf vindt ik dat de kaart niet nodig had......wat vinden jullie??
Mer behövdes det inte......eller vad tycker ni??
I thought it was enough....or what do you think??

That's all for now from my Creative World. Thanks again for all the lovely comments. Hugs Sinikka

5 opmerkingen:

  1. Så superhärligt kort i rött o vitt, tycker som du, mer behövs inte :)

    Kramen Majsan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel andere stijl dan ik van je gewend ben, maar ik vind het wel leuk hoor! Ik hou wel van afwisseling, ben er zelf ook van. Je kaart heeft absoluut niet meer nodig. De stempel is te gek!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart prachtig met dat rode embossing poeder...
    Inderdaad niets meer heeft deze kaart nodig PRACHTIG!!!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Så søtt :) Takk for at du er med på WOC sin utfordring ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Red and white color combination are look so attractive.Red heart look so colorful.Flowers are really increase beauty in this cards.

    Debt Management

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka