zondag 18 november 2007

Proficiat WIl



Nu heeft Wil haar verjaardagskaartje ontvangen en kan ik hem aan iedereen laten zien.
Het papier wat ik hier heb gebruikt is van Daisy Bucket. Wat een geweldig mooie lijn.
De bloemen en blaadjes zijn van Artemio en het stempelafdrukje van hÄnglar.
De tekst is gemaakt met de cricut en de cijfers en labeltjes met de cuttlebug.
En natuurlijk heb ik glitters gebruikt om de kaart helemaal af te maken.

Now that Wil got her birthdaycard I can finaaly show it to everyone.
I used Daisy Bucket paper.......what a wonderful line and such lovery paper.
The flowers and leaves are from Artemio and the stamp by hÄnglar.
The text is made with the cricut and the numbers and labels with the cuttlebug.
I also used glitters for decoration

6 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk Sinnika! Heerlijk die glitters , ik ben er dol op.Wat zal het fijn zijn om je knutselspullen uit te pakken en aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vindt glitters ook geweldig Monie. We zijn al ver gevorderd in het huis met behang afhalen e.d. en ik zie mijn hobbykamer al helemaal voor me :-)


    Bedankt voor het mooi kompliment Peet, ik had ook echt mijn best gedaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ljuvligt kort i alldeles underbara färger, gillar massor.
    Hur går det med flytten. Har du kommit i ordning i pysselhörnan?
    Ha en fortsatt trevlig helg
    Kram/Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka