dinsdag 12 augustus 2008

Thanks and award

Daar ik van baan veranderd ben wil ik wel mijn bemiddelaar van mijn vorig werk bedanken. Zij heeft er altijd voor gezorgd dat ik clienten had.
Ik heb voor haar deze kaart gemaakt.
Het papier dat ik gebruikt heb is afkomstig van BG "Euphorbia". Dit zat in de blog candy die ik bij Nikki had gewonnen.
De mooie grote bloemen zijn van Camilla.
Het woord thanks is van het CB alfabet "Oliva".
Ik heb er als kleine deco een gedeelte van mijn werkbriefje bij gedaan.

Nu jag har bytt jobb, ville jag passa på och tacka den människa som såg till att jag alltid hade kunder jag kunde städa hos.
För henne har jag gjort detta kort.
Pappret jag har använd är ifrån BG "Euphorbia". Den hade jag vunnit hos Nikki.
Dom fina store blommorna fick jag av Camilla
Ordet thanks är gjort med CB alfabetet "Oliva".
Har även lagt till en liten bit av mina arbetspapper som jag alltid fyllde i.

Now that I have a new job I made a card for my agent. Without her I had never had so many clients.
I used the BG paper "Euphorbia" which was in the blogcandy that I won from Nikki
The big flowers was a gift av Camilla
The word thanks is made with the CB "Oliva"
I even put a little bit of my worksheet on the card.


I recieved this award from Monie
Hartstikke bedankt Monie!!!

The rules are:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls or boys you’ve nominated.
So here are the 7 blogs that I will nominate:

8 opmerkingen:

  1. Congratulations on your award Sinikka and you know I also love your blog! Gorgeous card and I just love this cute image, the flowers looks beautiful too, Hope you new job is going well, Big Hugs, Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallojsan!
    Tack snälla du för att du tänker på mig och ger mig denna fina award, SUPERGLAD!!!

    Vilket ljuvligt kort du har skapat. Du har alltid så fina färger på dina kort och mysiga detaljer. Kul detalj med den lilla pappersbiten som du brukade fylla i.

    Hoppas nu att du kommer att trivas på ditt nya jobb. Håller tummarna för dig.

    Sköt om dig och ha en underbar dag.♥

    Kram/Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooi kaartje, Sinikka!!!
    en heel er bedankt voor de award! ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje en wat een leuk idee een stukje van je werkbriefje, dat maakt hem nog persoonlijker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinikka this is gorgeous - love the aper you have used to stamp on. Beautiful colouring - I'm so glad to see your cards again!!

    Have a lovely Saturday!!
    Hugs

    Dawn
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Sinnika !! Erg bedankt voor de Award , veel succes met je nieuwe baan !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grattis till det nya jobbat =D
    Underbart kort!

    Ha en härlig söndag!

    Kram!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. många stora å gigantiska kramar till dej vännen min!!!
    Kortet var makalöst vackert å det fraktades till Vimmerby så alla på bröllopet kunde beskåda det!
    Toastmastern läste upp det högt å sedan fanns det för beskådan på presentbordet!! =)
    Tusen å åter tusen tack!!!
    Många kramar Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka