woensdag 6 februari 2013

Van harte je wordt negen jaar!!!!

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik special heb gemaakt voor een zoon van een blogvriendin. Ik hoop dat hij het kaartje leuk gaat vinden.
Idag visar jag ett kort till en liten grabb som skall fylla 9 år. Det är sonen till en blog kompis som skall få kortet på sin stora dag. Hoppas att han kommer att gilla kortet. Jag fick i alla fall mycket information om vad han giller
Today I want to show you a birthday card that I made for the son of a blog friend. I hope he will like the card. I got plenty information about the thinks he likes.

Ik heb de kaart zo persoonlijk mogelijk gemaakt, want jullie kennen mij....dat vindt ik het leukst. Hij is dol op buiten spelen, ( vandaar ook die leuke boompjes ) voetballen en thuis hebben ze twee katten. De lievelingskleuren zijn blauw en rood. Ook houdt hij van Lego, maar dit heb ik niet verwerkt in de kaart.
Han giller att leka ut ( det är därför det finns dom söta träd på kortet ) han älskar att spela fotboll och domhar två katter hemma. Hans älsklingsfärger är röd och blå.
He loves to play outside, ( that's why I put two little trees on the card ) playing soccer and they have two cats at home. And his favorite colors are red and blue
De twee katten zijn er eigenlijk drie en nummer drie heb ik met de bomen afgeplakt. Helaas weet ik niet meer waar deze stempel vandaan is maar hij is wel geweldig....vooral als je van katten houdt.
Op het raam heb ik glossy accent gedaan. Niet te zien op de foto, helaas.
Kolla vilka söta katter. Det är egentligen tre stycken på stämpeln och den tredje har jag täckt över med trädet. På fönstret har jag lagt glossy accents.
I just love this cat stamp ( can't remember the brand) Actually there are tre cats on this stamp put one I covered with the litte tree.
De banners zijn gemaakt van kurk en ik heb de tekst met de hand geschreven.
Till bannern har jag använd kork....blir lite kill aktigt då.
I used cork to make the banners.

Edwin is zoals jullie van mij gewend zijn ingekleurd met aquarelpotloden en H2O's. De voetbal heb ik vervangen door een uitgeprinte versie. Dat staat leuker. Natuurlijk is Edwin in rood/blauw gekleed. Achter Edwin heb ik weer een Action Wobble geplakt.
Jag har färglagd Edwin som vanligt med mina akvarell pennor och H2O's. Fotbollen har jag skrivit ut. Och klart att Edwin skall vara klädd i röd och blå. Bakom Edwin har jag klistrat en Action Wobble.
I colored Edwin with my water color pencils and H2O's. I printed a real football and of course Edwin has to wear red and blue. Behind Edwin there is one of those fabulous Action Wobbles.


Action Wobble movie :-D

Thanks for visiting my Creative World
Have a fabulous day!!!!!
Sinikka XOX 
p.s. I don't know what the problem is with Blogger put I can't move my text how I want. Will check it later, because it is giving me a headache that not every text is lined upp. Messy.....don't like it at all :-(

19 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een geweldige kaart Sinikka, super !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit onwijs leuk gedaan Sinikka!! Een hele persoonlijke kaart geworden! Daar is goed over nagedacht. Gaaf ook met het kurk en de wobble!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een enige kaart! mijn kaart is ook al onderweg..
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!!! Wat een persoonlijke kaart! Daar hou ik zo van! Ik ben helemaal dol op de kurken vlaggetjes en de letters! Te gek zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kortet är helt underbart och så många fina detaljer!!! Härliga färger med!! =)

    Kraaaam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en persoonlijk kaartje heb je gemaakt voor Vernom. Leuk de vlaggetjes van kurk en super de scrabbelletters. Ja een heel vrolijk kaartje.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat heb je dat mooi gemaakt en het is ook een prachtig gebaar!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this little boy is going to love his card! What a gorgeous scenery you've created .. brilliant!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie vrolijke kaart. Zo leuk dat je alle persoonlijke details erin hebt verwerkt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend wat je hebt gemaakt voor Vernom Sinikka, helemaal top. Mijn kaartje voor hem gaat morgen op de bus. Ik ben zo benieuwd naar zijn koppie als die jarig is, helemaal super als hij dan al die kaartjes gaat ontvangen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart weer. Lekker gezellige kleuren heb je gebruikt. Wat zal het manneke daar blij mee zijn :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige jongenskaart zeg, ik denk dat het ventje daar erg blij mee zak zijn, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sinikka , wat een ontzettend leuk jongens-kaartje !! En wat grappig dat je ook in Limburg woont. Dus als je ooit een workshop van me wilt volgen .... je kunt me altijd mailen ! LEUK. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. eine superschöne karte und so süss wie die zwei kätzchen zum fenster raus schauen :o)

    grüsschen
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Sinikka and such beautiful colouring and design! Love the little cats in the window too :). Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What an adorable scene this is! I love that you used this older Edwin. And those kitties peeking through the window are sooo cute! Love your diecuts too! hugs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowwwww Sinikka, wat een geweldige kaart, en zo
    persoonlijk, zit een heel verhaal in, te gek
    zeg, zo weet ik wat ik erbij kan vertellen als
    Vernom het kaartje opent.
    En ik schaam me diep, je vroeg me van de week nog
    om toestemming en dat was goed, maar je mailtje
    was ondergesneeuwd tussen nog tig mails die
    binnen kwamen, en daardoor kwam ik er niet meer
    aan toe op je blog te kijken.
    Nu kwamen er weer nieuwe mails binnen nav jouw
    bericht, en ik zag net ook jouw naam voorbij
    komen, toen dacht ik oh ja, jij was het, ik ga
    snel kijken.
    Maar ik wilde je nog even laten weten dat ik
    het super van je vindt dat je er zo'n mooi
    blogbericht van gemaakt hebt. En ik kan niet
    wachten tot dinsdag, dan zie ik de kaart in
    het echt !
    Een heeeeeel gezellig weekend, en nogmaals
    dankjewel xxxx Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dein Gespür für Farben und die Gestaltung deiner Karten sind jedes Mal ein Traum.

    LG Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka