donderdag 6 juni 2013

Congrats Graduate

Nu kan ik jullie eindelijk laten zien wat ik heb gemaakt voor mijn nichtje die afgestudeerd is. De Mixed Media pop heb ik al eerder laten zien in een sneak peak. Ik heb voor dit cadeau een kleine canvas doek bewerkt met kranten, design papier, verf, stempels, embossing poeder, gesso, de Silhouette, Derwent potloden en veel bloemen en decoratie materiaal.
Nu kan jag äntligen visa vad jag hade skapat till min brors dotter som tog studenten. Ni fick ju se en liten sneak peak för ett bra tag sen med en Mixed Media doll.
Till denna present har jag använd en canvas duk, tidningar, design papper, färg, stämplar, embossing pulver, gesso, Silhouetten, derwent pennor, många blommor och fina dekorationer.
Finally I can show you what I made for my nice who graduated. A while ago I did show you the Mixed Media doll in a sneak peak. For this present I used a canvas,newspaper, design paper, paint, stamps, embossing powder, gesso, my Silhouette, derwent colorsoft pencils, a lot of flowers and pretty decoration material.

Hope you like my little creation!!





Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

6 opmerkingen:

  1. helemaal te gek! super mooi gemaakt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pracht van een canvas heb je voor je nicht gemaakt...en wat een GEWELDIG kleurwerk..

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sinikka , ik heb hem in het echt mogen bewonderen .... zoooooooooo gaaf !!!! Het is een prachtig geheel van kleuren , bloemen en andere leuke frutsels. Zoveel mooie details !! Die zal ze zeker super gaaf vinden. ENJOY !! xx Christa. PS. Vergeet je zakgeld niet he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die heb je echt mooi gemaakt, en ook weer super
    gekleurd en prachtige kleuren, top kaart ☼

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw hoe schitterend Sinikka, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig, Sinikka, leuke details en de kleuren combinatie super!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka