dinsdag 31 december 2013

Feeling home DT 'T Scraphuis

Vandaag zo op het laatste moment van 2013 een LO van mijn kant.
Ik heb hiervoor het geweldige papier van Bo Bunny gebruikt. Dit papier heeft zo mooie glitter accenten. Zo wordt het maken van een LO echt een feest.
Makkelijk en mooi, je hoeft zelfs geen embossing poeder te gebruiken:-)
Achter het papier heb ik de Doily van Tim Holtz gebruikt en de twee hartjes zijn ook stansen van hem. Bij beide harten heb ik washi tape gebruikt voor het uitstanzen.
Ik heb natuurlijk het papier kapot moeten knippen ( met een beetje pijn in mijn hart ) maar dit ornament doet het super als je het los knipt. Daar ik alleen aan de onderkant en de zijkant lijm heb gebruikt is dit ornament geschikt voor tags in te doen.
Hier zie je de tag iets beter


Nog even en dan zitten we weer in een nieuw jaar, een jaar vol met nieuwe inspiratie.
Veel liefs voor 2014!!!

Sinikka XOX

2 opmerkingen:

  1. Wowww wat een mooi papier, het is echt een geweldige
    LO geworden, en een leuke foto van jullie, op een
    creatief 2014 !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka