dinsdag 14 januari 2014

Dikke knuffel DT 'T Scraphuis

Hier ben ik weer met een DT kaartje. Ik heb een lieve stempel van Bildmålarnas gebruikt die een knuffel stuurt ;-)
Het papier is van de paperpad van Studiolight. Naast de Bildmålarnas stämpel heb ik ook nog een mooie stempel van Unique gebruikt ( de swirls ). De mooie donkerrode kleur van de swirl stempel is gemaakt met Tim Holtz Distress embossing poeder. 

Verder heb ik nog de wolkenstans van Magnolia gebruikt, lint en een tekststempel van Joy. Natuurlijk zijn al deze dingen in de shop te koop.
Ik heb dit lieve meisje ingekleurd met Derwent Colorsoft. 
Er is een leuke actie in de shop die je niet mag missen. Mocht je op zoek zijn naar iets speciaals kun je altijd een mail sturen naar Jolanda die je beslist verder helpt.



Een fijne dag toegewenst....
Liefs Sinikka

3 opmerkingen:

  1. Such a beautiful card and sweet image too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, en natuurlijk zo gaaf gekleurd!!
    TOPPER.

    Dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka