vrijdag 2 mei 2014

Canvas....in order to be irreplaceable

Ik heb nog eens een canvas gemaakt. Het is er weer een van 30x30 cm. Deze keer heb ik geen Doll maar een andere stempel van Prima Marketing gebruikt. Namelijk uit de Bloom collection.
Det blev en till canvas igen :-) Denna gång ingen Doll men en annan Prima Marketing stämpel. Denna är ur Bloom kollektionen. Min canvas är 30x30 cm.
Today a canvas....but not with a Doll but another stamp from Prima Marketing. This beauty is from the Bloom collection.
Ik heb op deze canvas gebruik gemaakt van heel oud papier ( ik weet niet eens welk merk ) en een paar stencils van Crafters Workshop. Blijf deze stencils en die van Prima de beste vinden.
Verder nog dylusion inks, structuur pasta, lint en een mooie doily die ik van een Zweedse vriendin heb gekregen.
På denna canvas finns papper från en så pass gammal kollektion att jag inte ens minns sorten ;-). Sen finns det en del stencils från Crafters Workshop på dom. Sen finns det struktur pasta, Dylusion inks, spets och en kanon fin doily. Sist nämnda fick jag av en Svensk kompis.
On this canvas you can find paper from a really old collection. It is so old that I even don't remember the brand. Besides the Crafters Workshop stencils I used Dylusion inks, Structure paste, ribbon and a great doily. The doily I got in present from a Swedish friend.
De tekst stempel is van Vilda Stamps en het pennetje van K-Design. Het brilletje heb ik via een hobbysite op FB gekregen
Texten är från en Vilda Ståmps stämpelark och lilla pennspetsen kommer from K-Design. Glasögonen har jag hittat på en pysselsida på FB
The text stamp is from Vilda Stamps. The glasses I did find on a craftpage on FB and the nib is from K-Design
Deze gave stempel heb ik ingekleurd met Distress ink. En dan passen versierd met bloemen, pins, parels, een hartje en een grote charm.. Die mooie witte bloemen zijn van K-Design.
Denna otroliga skönheten har jag färglagd med Distress Ink. Sen har hon fina blommor, pins, stenar, ett hjärta och en stor charm i håret. Dom vita är från K-Design
This beauty is colored with Distress ink. For decoration I used a lot of flowers, pins pearls and a heart. Even a big charm. The white flowers are from K-Design.


Thanks a lot for taking the time to visit my 
Creative World
Big hug to you
Sinikka

5 opmerkingen:

  1. heel erg mooi en geslaagd werkje werd het ! mooi van kleur
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige canvas, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem in het echt mogen bewonderen .... dan is hij NOG mooier !! Ik vind het een hele gave canvas. Prachtige kleuren en details.
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka