donderdag 7 augustus 2014

LO Life is like a Camera....DT Vilda Stamps

Ik had nu eens zin om een LO te maken. En zoals alles gebeurt dit veel te zelden.
Jag hade jätte kul när jag höll på med denna LO. Undrar lite varför jag gör så sällan en.
Time for a LO. I had fun to make this one.
Als ondergrond heb ik het schitterende papier van K-Design gebruikt. Daarna ben ik aan de slag gegaan met gesso, een stencil en structuur pasta. Toen alles mooi gedroogd was heb ik met zwart de filmstrips gestempeld. Deze zijn natuurlijk van Vilda Stamps.
Jag har använd det fina pappret från K-Design. Gesso, en mask samt struktur pasta till bakgrunden. När allt var torrt har jag stämplat dom fina filmremsor från Vilda stamps på min LO.
I used the beautiful paper from K-Design. Some gesso, structure paste and a mask for the rest of the background. When everything was dry I stamped the great filmstrips with black ink. 
Deze stencil is van Prima Marketing. Zo een mooi effect.
Denna mask kommer från Prima Marketing.
I used a Prima Marketing mask.
Op twee fishtails heb ik de mooie tekst gestempeld, die natuurlijk ook van Vilda stamps afkomstig is.
På två fishtails har jag stämplad texten. Den finns så klart också hos Vilda Stamps.
I stamped the great text on two fishtails. You can also find this text stamp at Vilda Stamps.

Hier en daar heb ik splashes gemaakt met Distress paint en Ink
Lite splashes på vissa ställen gjorda med Distress paint och Ink
Some splashes made with Distress paint and Ink
Bloemen horen er gewoon bij ( bij een bij :-D )
Utan blommor kan ett bi ju inte leva
No bee without flowers :-)

I hope you liked my LO and I see you with another creation for Vilda Stamps on the 10th.
Hugs Sinikka

1 opmerking:

  1. Mooi! Hier gaat mijn bloemistenhart sneller van kloppen! :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka