zondag 17 januari 2016

Wanderlust class by Kate Crane

Ik heb er echt geen moment spijt van dat ik dit gehele jaar aan de Wanderlust deelneem. 
We hebben inmiddels al een deel lessen gehad. Hoogst waarschijnlijk zal ik de lessen ( door af en toe tijdgebrek e.d. ) door mekaar gooien. 

In elk geval les twee werd gehouden door Kate Crane. ( dus les 1 hebben jullie nog tegoed van mij )
Wat een enorm leuke les was dit. Nou alleen al deze les was het geld dubbel en dik waard.
Bij deze les hoort nog een andere journal, maar deze duurt iets langer om te maken. Dus ook deze hebben jullie tegoed van mij :-)

Zo nu op naar de volgende les...ik heb er zin in.

Thanks for visiting my Creative World
xxx Sinikka

1 opmerking:

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka