woensdag 17 februari 2016

Never doubt your instinct

Ik heb weer een Art Journal pagina gemaakt in de stijl van Kate Crane. Die stijl bevalt me super goed.
Tevens zie ik toch vaker dat mensen hun eigen stempels maken, deze stempel heb ik al een keer eerder laten zien in op een pagina van het Wanderlust boek. 
Ik heb nog een dame gemaakt maar die is alleen proef gestempeld. Maar ook hiervan zal ik binnen kort iets laten zien.
Wel blij met mijn ontwerp. Het is een vrij grote stempel die perfect in een Art Journal past.
Ik heb de dame daarna ingekleurd met acryl verf en Neo colors. De achtergrond is gemaakt met acryl verf, potlood en stempels.

Thanks for taking your time to visit my Creative World
XOX Sinikka

2 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt weer, zeg! En mooie tekst...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk Sinikka!! Ik hou hier ook wel van. Prachtige kleuren gebruikt en en erg leuke stempel.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka