donderdag 26 juli 2007

Happy birthday





Eindelijk heb ik de kaart af. Ik wist gisteren echt niet wat ik ervan moest maken.
Heb vandaag daarom nog in de computer wat tekst gemaakt en die achter de ovalen geplaatst.
Het rokje, kousjes en petje heb ik "bekleed" met scrappapier.
Het papier is afkomstig uit een Vintage pak van Hot Off The Press

Finally I finished the card. Yesterday I didn't know what to do with it.
Made some text in the computer and printed it.
The skirt, the socks en the " hat" are made of scrappaper Vintage pack " Hot Off The Press"

4 opmerkingen:

  1. hij is erg mooi geworden. Je moet me eens uitleggen hoe je dan die tekst zo hebt gemaakt op dat ovaal. Ik werk normaal met word maar ik weet niet hoe je dat doet met een ovaal en hoe je dat precies zo op dat tabje heb gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique,

    Na lang nadenken ( want ik was woensdag echt uit mijn doen hahaha ) ben ikzelf ook wel trots op het resultaat. Dank je voor je komplimentje.

    Ik werk thuis op een Apple macintosh. En voor zulke dingen gebruik ik het programma Adobe Illustrator.
    Ik zal me eens in word verdiepen. Misschien komen we dan een eind verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de kaartjes zijn prachtig sinikka,

    groetjes hillie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Hilly dat je even op mijn blogje komt kijken.
    Thanks for the compliment!
    Na lang schuiven en heen en weer is er toch nog een kaart uitgekomen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka