donderdag 26 juli 2007

He's my Angel




Sinds 3 weken freubel ik met Angelique en Hilly en heb hierdoor een nieuwe hobby ontdekt.
Geweldig om elke week bij mekaar te komen en samen te hobbiën.
Ik verheug me er elke keer op.
Deze kaart heb ik speciaal voor mijn vriend gemaakt.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van Magnolia stempels, BasicGrey " Pheobe", lint. De tekst op de labeltjes heb ik geprint

3 weeks ago I made a discouvery..........scrapcards!!!
WOW......and I'm hooked
So every week I meet my friends Angelique and Hilly. Thanks girls!!!!! I'm looking forward to it every time.
I made this card for my boyfriend.
Used Magnolia stamps, BasicGrey " Pheobe" The text on the label is printed

2 opmerkingen:

  1. hahaha ik ben de eerste die hier komt krabbelen. Tja je wist het al, je bent voor mij een geboren talent!!!! En ook ik kijk steeds weer naar de woensdag uit. Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat ben jij vroeg wakker!!!!
    Ik ben al druk beizg geweest met de site.
    Zelf was ik al je kaart van gisteren aan het bewonderen.
    Tot Woensdag

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka