zaterdag 25 augustus 2007

CreativeWeekend





Ik ben dit weekend weer lekker creatief geweest.

Het eerste kaartje is gemaakt met papier van ChoicesCollection. Het bordje met Thanks heb ik zelf gemaakt.
De rand is gestempeld met Clearstamps van Pipoos en natuurlijk TIlda van Magnolia.

Kaartje nummer 2 is met Dulce papier gemaakt. Ik had dit papier al geruime tijd maar wist nooit wat ik ermee moest.
De beterschap stempel is van Aud en het zieke beertje van Whipper Snapper.

En het laatste kaartje komt uit de Vintage collectie van Hot off the Press.
Ook hierbij weer een Aud stempel gebruikt en Tilda van Magnolia


I have been creative again this weekend.

Card number 1 is made with paper from ChoicesCollection. THe sign with thanks I made myself.
The border is a stamp from a local craftshop and ofcourse Tilda by Magnolia.

With card number 2 I did use Dulce paper. I had this paper some time but didn't know what to make of it.
Stamps by Aud and Whipper Snapper.

Card number 3 and last card is made of Vintage Collection paper by Hot off the Press.
Once again an Aud and Magnolia Stamp

3 opmerkingen:

  1. zooo nu heb jij zo'n leuk weekend gehad! Ik ben brak van het weekend, en heb niet echt wat kunnen doen helaas. Komt wel weer, vanavond ga ik in ieder geval heel vroeg naar me bedje toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje neeeeeee!!!!!!!!
    jij bent al net zo ijverig als angs en ook al zo een plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gewoon niet meer te stoppen hahahaha
    Ben wel blij dat ze in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka