donderdag 16 augustus 2007

Thanks



Met dit kaartje ben ik gisteravond begonnen tijdens het knutselen met Hilly en Angelique.
Maar ik kwam er maar niet uit wat ik wilde maken.
Nu vandaag ben ik erg tevreden over de kaart.
Swirlstempels zijn van Autumn Leaves, papier van BasicGrey.
Tekst gemaakt met het alfabet Oliva van Cuttlebug

I started yesterday with this card But didn't like it. Today I finished it and it looks better now.
Swirlstamps by Autumn Leaves and BasicGrey paper.
The text is done with the cuttlebug Font Olivia

2 opmerkingen:

  1. Nou kijk, zie je, toch gelukt en erg mooi :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Angelique.
    Ik heb de kaart een kwartslag gedraaid, dus die kreeg meteen een ander uiterlijk.
    En het alfabet is helemaal te wauwie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka