maandag 22 juni 2009

Onderzetter

Heel wat jaartjes terug heb ik een onderzetter van plastic gekocht voor Pergamano. Maar aangezien ik er niks mee deed dacht ik maak dan een scrap onderzetter ervan.
De ontvanger vondt hem geweldig en ik ben heel blij met het resultaat.
De stempel is afkomstig van hÄnglar en ik heb wederom mijn aquarel potloden met H2O gebruikt.....hoe kan het ook anders.

För flera år sen köpte jag en grej som man kan ställa glas på.....snälla, hur kallas en sån?????
Egentligen skulle jag använda det för mina perkamentkort. Men det blev aldrig så.
Nu blev det en bra scrap present. Jag är jätte nöjd och mottagaren med.
Stämplen är en hÄnglar....det syns ju......och jag har igen färglagd med akvarel pennor och H2O.

A few year ago I bought this plastic thing you can put your glas on.....don't know the English word.....so please help.
It was ment for my parchmentcraft, but I never used it. So I decided to use scrap paper instead.
I like the result a lot and so did the new owner.
The stamp is from hÄnglar and i coloured the image with water colour pencils and H2O.

Wat bloemetjes en strass steentjes en klaar was het kado.
Little blommor och bling bling och presenten var klart.
Put some flowers in it and some bling bling stones.
Morgen laat ik jullie weer een kaartje zien met een van de nieuwe stempels van LELO Design.
De nieuwe stempels kun je nu al voorbestellen. Zie de info op deze blog. Mocht je geen Duits kunnen help ik wel even. Laat dan een berichtje hier achter.

Imorgon skall jag visa er ett nytt DT kort med en av dom nya stämplarna ifrån LELO Design.
Stämplarna går att förbeställa. Skulle ni har intresse kan ni titta in här. Så klart komma jag att hjälpa er med en översättning, när ni har intresse.

Tomorrow I will show a new DT card that I made for LELO Design.
You can pre order the stamps. For more information look here.
If you don't understand German you can contact me and I will help you.


Als jullie tijd en zin hebben hoop ik dat jullie even bij ALINA langs gaan daar zij vandaag jarig is.
Om ni har tid och lust kan ni titta in hos ALINA hon fyller år idag.
If you have some time left, visit ALINA. It's her birthday today.

Hugs Sinikka

11 opmerkingen:

  1. Hi sinikka
    Wow it's beautiful - love the sea green colours and fantastic colouring as ever..

    Hope you had a nice trip..

    Hugs
    Dawn
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, das sieht ja toll aus, so ein schönes grün!!

    lg
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik ben de gelukkige ontvanger!!!!!!!!!! hij is prachtig, Sinikka! een heel erg leuk idee!
    het Engelse woord, als ik me goed herinner, is ''coaster''!
    veel plezier met het maken van het LELO kaartje!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wieder so toll!!!!!!!

    Du colorierst einfach genial und alles passt immer so super zusammen. Bin ganz hin und weg.

    Liebe Grüße,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sinikka,
    der Untersetzer ist richtig toll! Ich mag zwar diese Motive nicht, die kein richtiges Gesicht haben, aber die Farben, die du gewählt hast, sind einfach wunderschön und du hast alles perfekt aufeinander abgestimmt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ååååå så nydelig dette var Sinikka. Heldige den som fikk dette. Vakkert arbeid som alltid - du er så flink vennen min


    Klemmer fra
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk geworden Sinikka!Zo zie je maar weer, we kunnen alles gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en origineel cadeau is dit Sinikka, dit heb ik nog nooit gezien.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! VIlken present! Superfin blev den!! =D
    Är det ett glasunderlägg du menar? vet inte riktigt annars va de heter? =)

    HOppas allt är bra med dej gumman!
    Firat midsommar något?

    STOR KRAM Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow das ist sowas von genial schön, schwärm. Deine Coloration ist der Oberhammer, wow!
    LG
    Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gaaf idee om zo een onderzetter te bescrappen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka