zondag 12 oktober 2014

My room, my rules......DT Vilda Stamps

Hoi hoi, hier komt mijn tweede creatie voor Vilda stamps. Ik heb weer karton gebruikt als achtergrond. En ook deze keer heb ik er weer eerst gesso opgedaan. Dit keer een andere serie van Project life kaarten in plaats van Design Papier.
Een echte jongens kaart met deze "ruige" sheriff. Ik heb deze stempels gebruikt V687 en V619
Hej hej, här kommer min andra kreation för Vilda Stamps. Som basen har jag igen använd kartong, gesso och PL kort. Det här är en kul rums skylt till små killar. Jag har använd dessa stämplar V687 och V619
Howdy, here is my second project for Vilda stamps this month.  I used again some piece of a cardboard box for the card and put some gesso on it. This time some PL card from the rain collection. A fun door sign for a boys room using the following stamps V687 and V619
Waar een sheriff is wordt geschoten ;-) dus kogel gaten horen erbij. Ik heb een lasso gemaakt die meteen ervoor dient op dit deurbordje op te hangen.
Sheriffen skjuter ju...kolla bara på hålen som finns. Jag fixat en lasso så att denna dörrskylt kan hängas upp.
Some gun holes...to make it more realistic ;-) and a lasso so this door sign can be put up at the door.

Ik heb gestempeld op kraft en ingekleurd med Derwent colorsoft potloden. Het paard heeft een wibbeloog gekregen
Jag har stämplat på kraft och färglagd med Derwent colorsoft pennor. 
I stamped the cute image on kraft and colored with Derwent colorsoft pencils


Yippeeeyayeeee, thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

3 opmerkingen:


  1. Hey Sinikka,

    Ik ben nog steeds gek op jouw kleur techniek,
    wooowww dit is zo mooi, je kaart is gewoon super ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond em geweldig stoer, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lange, lange war ich nicht mehr hier, weil Haus und Garten mich einfach total vereinnahmt haben.

    Aber liebe Sinikka, deine Werke sind noch genialer geworden - wenn das überhaupt geht.
    Ich bin begeistert und schicke dir ganz ganz liebe Grüße
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka