woensdag 5 november 2014

Canvas op canvas Vintage style Challenge

Diegenen die mij kennen weten dat ik mezelf graag uitdaag. En diegenen weten ook dat Vintage niet echt mijn stijl is. Maar ik heb diep in mezelf gekeken en ergens in de diepte is toch een kleine romanticus :-) ( ik moest wel heel hard zoeken hihi ) Voeg deze twee samen en ik kan meedoen aan een challenge bij WLVC. Daar was de opdracht om een Vintage creatie te maken in de kleuren roze en grijs.
Alla som känner mig vet att jag gillar utmaningar. Och dom flesta av er vet att Vintage är inte riktigt min stil. Men djup inne i mig finns en gnutta romantik :-) Fast jag fick ju leta rejält. Och när man äger dessa två saker kan man lika gärna deltar i en utmaning hos WLVC. Skapa någonting i Vintage style i rosa och grå.
If you have visit my blog some times you know that I like to challenge myself. And you sure know that Vintage is not my style. But deep down, somewhere hidden in a corner I like romantic stuff. Deep, deep down :-)
And with those two things I was ready for the WLVC challenge. Create something in a Vintage style....colors pink and grey.
En als ik toch al meedoe aan uitdaging als deze, dan maak ik meteen iets groters. Dus bij deze een canvas. 
Och när jag deltar i en sådan utmaning kan jag lika gärna komma med någonting större. Så det blev en canvasduk
And when I participate in such a challenge I sure can make a bigger thing, a canvas for example
Ik heb het doek eerst in een eigen gemengde grijs tint geschilderd. Daarna heb ik op de hier en daar gestempeld met een tekst stempel. Met Inca Gold, kleur roze en een stencil heb ik dan nog kleur aangebracht.
Jag har målat duken i en egen blandat grå färg. Stämplat lite text här och var och använd rosa Inca Gold och en stencil.
I painted the canvas in a own created grey. Stamped a little text on some places and used pink Inca Gold and a stencil
Op de canvas en de lagen papier heb ik nog een dunne canvas geplakt. Daarop heb ik een postcard stempel gebruikt. Deze canvas heeft een lichte kleur grijs gekregen.
På den stora canvas och alla lager med papper har jag klistrat en mindre canvas. Denna fick en ljusare grå färg. På den har jag använd en postcard stämpel.
On the big canvas and the layers of paper I glued a smaller canvas in a lighter grey. On the small canvas i used a postcard stamp
Twee vintage afbeeldingen...ja, ik heb ze wel in huis. Want je weet maar nooit ;-)
Två vintage bilder pryder denna canvas. För visst kan man ha det hemma, fast det är inte ens stil
Two vintage pictures on the left side. Vintage is not my style but I have something at home anyway :-)
De vleugels zijn gemaakt van klei en ook deze heb ik voorzien van Inca Gold in grijs en roze.
Vingarna är gjorda av lera och dessa fick lite färg med Inca Gold i grå och rosa
The wings are made of clay and I put some Inca Gold on them in grey and pink
In het flesje zitten rozenblaadjes....romantisch hé?
I lilla flaska finns rosenblad.....det väl jätte romantiskt
In the little bottle I did put some rose leaves...It makes it more romantic :-)
Boven in de hoek nog een bloementoef en een roze doily gemaakt met eeen Cheery Lynn stans
Uppe i hörnet finns också rosor och en doily som är gjord med en Cheery Lynn die
In the right corner some more roses and a doily made with a Cheery Lynn die
Ik ben giga tevreden met het resultaat en ik ga nog een mooi plekje zoeken voor deze canvas.
Jag är verkligen nöjd med denna canvas och skall nog hitta en fin plats till den här hemma
I really like the result and I will find a nice spot in my house for this canvas

Thanks for visiting my Creative World
Big hug Sinikka

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit super mooi gemaakt , Sinikka !!
    En op en top vintage hoor ....
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC.
    Liefs , Christa XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gemaakt! Vintage is ook 'not my cup of tea', maar soms is het leuk om jezelf uit te dagen. Jouw uitdaging is meer dan geslaagd: top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooo....wat ziet dit er schitterend uit!!!!!! Als je dit kunt maken terwijl vintage niet je ding is....wauw, dan kun je er echt wat van....dan ben je echt enorm creatief. Heeeeel mooi gedaan en ik vind het super dat je meedoet bij onze WLVC-challenge. Ik hoop natuurlijk dat je nu vaker langs komt hahaha.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor iemand die heel diep moest zoeken naar wat vintage gevoel, is dit toch wel heel erg gaaf Sinikka!!
    Een prachtig canvas heb je gemaakt met een hele mooie vintage uitstralling.
    Gezellig dat je meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi canvas. En wat grappig, een drietalig blog.... Bedankt voor het meedoen met WLVC.

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka