dinsdag 4 november 2014

Sparkle & Shine and Challenge

Op de blog van MMCC (Mixed Media Card Challenge) kun je mee doen aan een challenge. Deze luid maak een kerstkaart. Hierbij mag je ( maar het hoef niet ) belletjes ook gebruiken. Leek me een leuke challenge. En ik was ook tevreden over mijn resultaat....totdat ik niet meer kon stoppen met dingen erop te doen. En nu vind ik hem niet meer mooi. Maarja, een keer geplakt en het zit vast :-(
Ik doe toch mee met deze uitdaging en zie mijn misser door de vingers :-)
På bloggen från MMCC (Mixed Media Card Challenge)  kan man delta i en utmaning. Skapa ett julkort. Sen kan man om man vill även använda klockor. Men det är inget måste. Tyckte det lät som en rolig utmaning och jag var himla nöjd...tills jag inte kunde sluta tillägga massa med saker :-( Så mitt kort blev inte alls som jag vill. Men jag deltar i alla fall och blunda när jag titta på mitt kort :-)
On the blog from MMCC (Mixed Media Card Challenge)  is a fun challenge. Make a Christmas card. And use as optional item bells. I was really pleased until I couldn't stop myself and continued :-(
But I join the challenge anyway and take the card as it is.
Ik heb karton gebruikt als ondergrond met papier van Maja Design. Deze heb ik in reepjes geknipt. 
Jag har använd kartong till basen och Maja Design papper klippta i remsor.
I used cardboard and Maja Design paper cut in strips.
Ik heb de boom op het design papier gestempeld en daarna uitgescheurd. Hierna heb ik het op karton geplakt. Toen de gaten gemaakt waar de bellen in vallen.
Jag har stämplat julgranen på design papper. Rivit ut det och chalkat kanterna. Sen klistrade jag det på kartong och stansade ut alla hål där mina klockor skulle vara.
I stamped the tree on the design paper. After that I ripped the image out and used distress ink. Glued it on cardboard and made holes for the bells
Ik heb verder gebruik gemaakt van struktuur pasta, frantage, crackle paint en Liquitex glass beads.
Jag har använd struktur pasta, frantage, crackle paint och Liquitex glass beads.
 I used structure paste, frantage, crackle paint and Liquitex glass beads.
De stempels zijn van Woodware craft collection. De rest van de bollen op de kerstboom heb ik gedeeltelijk beplakt met parels, glitter en papier
Stämpeln kommer ifrån Woodware craft collection. Jag har använd glitter, pearls och papper till dekoration på granen.
The stamp is from Woodware craft collection. I decorated the tree with halfpearls, glitter and paper
 En wat is er naar mijn mening mis met deze kaart?! Onder de boom heb ik teveel frantage fragments gebruikt waardoor het er zo raar ging uitzien dat ik gedwongen was juist daar de tekst te plaatsen. Maar zoals gezegd...ik zie het door de vingers.
Och varför tycker jag inte om detta kort?! För under trädet la jag alldeles för mycket frantage fragments. Det blev så fult att jag fick täcka över det med texten. Och den tycker jag är på fel plats nu. Men men, det finns värre saker i livet.
And why don't I like this card?! Because I put to much frantage fragments on the bottom of the tree. I t did look so strange so I had to place the text there. Odd in my eyes. 

Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

6 opmerkingen:

  1. wat een gave kaar Sinikka...ik vergeef het je dat je ook hoor die tekst onder aan de boom...

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous texture Sinikka! So glad you joined in the fun @ Mixed Media Cards Challenge - hope to see you again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. really, really like you card - even tho you don´t ;-) !! gorgeous layers and details and media there! had to go and take a better look on those closies :). Really nice texture and the cardboard with the bells looks really fab! glad you didn´t toss this card and joined in with us at MMCC !!! greetings, Sanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the way you've included the bells and all the yummy texture - gorgeous! Thanks for sharing at the Mixed Media Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh those little bells - how precious. And such great texture. Thank you for joining us at the MMCC this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning! I love all the texture!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka