maandag 9 februari 2015

ATC...Cracking

Ik probeer elke maand mee te doen aan de ATC challenge bij Skaparlusten. Dit keer bestond de challenge om jezelf uit te dagen en iets te gebruiken wat je nog nooit hebt gebruikt. 
Ik koos voor het werken met alcohol ink en eierschalen.
Jag försöker hänga på varje månad med den roliga ATC utmaningen hos Skaparlusten.
Denna gång var det utmana dig själv...och använder någonting du aldrig använder.
Mitt val blev alcohol ink och äggskal.
Every month there is an ATC challenge at Skaparlusten.
I try to participate every month. The theme this time was to use something you never use. I choose alcohol ink and eggshell
Heel erg leuk om jezelf op deze manier uit te dagen. Nou de eierschalen ga ik nog eens gebruiken. De alcohol ink heb ik inmiddels nog eens gebruikt in een Art Journal ( dat laat ik jullie op een ander tijdstip zien )
Så roligt att utmana sig själva och jag kommer helt klart använder äggskal igen. Alcohol Ink har jag använd i en Art Journal ( men det visar jag en annan gång )
This was fun to do. I will use eggshell once more and for the Alcohol Ink, I already used it again in a Art Journal. ( I will show that another day.
Ik heb maar 4 kleuren ink en heb er twee gebruikt. De eierschalen heb ik met Glossy Accents vast geplakt.
Jag äger bara 4 färger och jag har använd två stycken. Äggskalen har jag limmat fast med Glossy Accents.
I own four colors of the Alcohol Ink and I used 2. The eggshells are glued on the paper with Glossy Accents.
Ik heb nog een paar dagen voor de volgende challenge die winter heet. Met ons winters weer heb ik nog niet echt een idee, maar dat komt wel.
Nu skall jag hitta på lite saker för nästa utmaning med tema Vinter. Jag har fortfarande ett få dagar kvar.
I join the next challenge also. Still got a couple of days left. The theme is Winter...sounds easy.

Hope you will have a great day!
Hugs Sinikka

2 opmerkingen:

  1. wow...you dare-devil ;) using egg-shells is something I wouldn't come up with. Really great what you did with this material...and love the colors you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig idee, zeker richting Pasen ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka