zaterdag 21 februari 2015

Gift bag...Be the best version of YOU

Vandaag weer een cadeau tasje merk kleiner :-) Zijn jullie mijn tasje nog niet moe? Op het achtste tasje heb ik weer een doll van Prima Marketing gebruikt. 
Och en liten present påse igen. Nu måste ju tröttnar snart. Det blir nummer 8 och bara 4 kvar att visa :-) Jag har använd igen en Prima Marketing doll
Today once again a gift bag. I used again a smaller bag and a Prima Marketing doll on this one. ( number 8, only 4 more.....)
Op het tasje zelf heb ik een tekst stempel gebruikt. Een mooie doily van Cheery Lynn Design. 
På påsen själva har jag stämplat en bakgrund och jag har använd en Cheery Lynn Design die.
I made a background on the bag with a text and I used a doily made with a Cheery Lynn Design die.
Bij doll heb ik wederom paper piecing gebruikt. De mooie tekst is van Vilda Stamps. Ik heb verschillende bloemen gebruikt en een paar plaksteentjes
Lilla tösen har jag paperpieced. Den fina texten kommer ifrån Vilda Stamps. Till dekorationen har jag använd olika blommor och halv pearls
I paperpieced the doll again. 
The text is a stamp from Vilda Stamps. For decoration I used flowers from different brands and some half pearls.

Have a fabulous day!!!
Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

2 opmerkingen:

  1. Ik had heel wat terug te kijken, want heb veel te veel gemist. Wat ik gezien heb is stuk voor stuk prachtig! En hoe leuk zijn deze tasjes om kado te geven. Ga vooral gewoon zo door :D

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka