vrijdag 21 maart 2008

Happy card



Dit is wel echt een kaart die mij blij maakt. De geweldige draak stempel is afkomstig van hÄnglar en het tekst stempeltje van LELO design. Papier is van A2Z en van een paperpad. Het groene band heb ik van Xenos. Ingekleurd met aqaurel potloden. Versierd met vilten bloemetjes en knoopjes.
En wat maakt me nog blij???? Dat ik na een tijd afwezigheid kan genieten van mijn hobbykamer met mijn nieuwe tafel.
Heb daarom afgelopen week ervan genoten en een paar kaarten gemaakt.

This card makes me really happy. The amazing dragon is a hÄnglar stamp and the small text is from LELO design.
A2Z paper and a paperpad.
And what more makes me happy??? After my absence I took some time for myself and could ( and still can ) enjoy the fack that I have such a nice hobbyroom with a really big table. Made some more cards that I will show soon........no more tidy up before I go to bed.

Fijne paasdagen
Happy hoppy Easter

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige draak. Ik vind hem super. Leuke stempel, maar je hebt er ook iets heel moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vilket läckert kort du gjort!! Härliga våriga färger!! man blir glad utav det! =)
    *hihi* jah, du har helt rätt i att det är tur att han vill hem till min familj ;) Annars hade det inte varit nån höjdare!! *fniss*
    HOppas du haft en trevlig påsk vännen!
    Många kramar Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is ook super leuk,hele frisse kleuren,hier wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka