maandag 21 april 2008

Fairy





Dit leuke stempeltje is afkomstig van Stampinback. Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Chatterbox.
Ingekleurd met aquarelpotloden. Het clipje is van QK, de bloemen van Prima en de tekst van LELO design.
De vleugels heb ik bedekt met glitter.

Jag hittade den här stämpeln på Stampinback. Tyckte det passade bra med papper från Chatterbox.
Jag har målad med akvarell pennor. Vet inte vad clip kallas på svenska med den kommer i alla fall ifrån Quickutz.
Blommorna är ifrån Prima och text stämpeln är från LELO design.
Vingorna har jag givit mera liv med glitter.

This cute stamp is from Stampinback. I used Chatterbox paper.
Coloured with waterpaint. Quickutz clip, Prima flowers and a text stamp by LELO design.
I put glitter on the wings.

10 opmerkingen:

  1. wow, die ist wunderwunderschön geworden!!! ganz zart und hübsche farben!!

    auch die letzten karten sind ganz toll!!

    liebe grüsse
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jättefint kort!!! Uuunuderbart sött!!
    Jag måste bara köpa en cuttelbug nu känner jag haha=) Ska på mässa i Gävle den 3e maj så jag ska kanske passa på då...

    Ha en härlig daaaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vilka underbara kort du gör!! Tack för beskrivningen av rosorna, ska testa snart då jag får tid. Väldigt snällt av dig! :-)
    Denna stämpel var ju helt ljuvlig, är det en flower fairies? vad fint med glittret på vingarna!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Echt heel lief. Mooi gedaan die glitters rond de vleugels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vilket bedårande fint kort du har gjort. Det är så härligt vårlikt och så fin detalj med glittret på vingarna.
    Här lyser solen idag men det blåser kallt. Men våren är i allafall här!
    Sköt om dig och ha en skön vecka
    kram/Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful, beautiful, beautiful. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaarten heb je weer gemaakt Sinnika !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. TUUUUUUSENTACK för det fina kortet/klänningen som trillade ner i min brevlåda idag!!!! *glaaaaad*
    Så himla fint!! hur tusan har du gjort det!?!!
    Å givetvis gör det inget att du letade upp min adress..jag tar det som en komplimang! att du orkar ta dej tid å vill överraska!! *glad som en tok* =D
    Å tack för dina goa ord vännen!!
    Å så måste jag även få berömma dej för kortet du precis uppdaterat med, vilken härlig stämpel! Härliga färger =)
    MÅnga tusen kramar till dej!!!
    *skutt*
    //Petra
    (ps; pergamentet funkar med 99,9% säkerhet till cuttlebugen! Visst är den fiN!) =)

    http://paradises.blogg.se/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This stamp is so beautiful-and the card is wonderful-I love it!

    hugs
    heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eine wunderschöne Karte, ich liebe die Kombination Grün-Blau! Das ist ein wundervoller Stempel!

    Liebe Grüsse,

    Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka