woensdag 28 oktober 2009

Trouwkaart Ronnie en Regina

Dit is eens een grote kaart geworden. Maar ook alleen omdat ik de 5 kinderen van het echtpaar in de kaart heb verwerkt. De meeste stempels zijn van hÄnglar. De kleine baby in het midden is van Bildmålarnas en de postcard stempel van Penny Black. Ik heb papier gebruikt van K&Company.
Nu har jag gjort en bamse kort. Men jag var ju tvungen då alla 5 barn av paret skulle vara med på kortet. Nästan alla stämplar är ifrån hÄnglar. Lilla bebiset är ifrån Bildmålarnas och den fina postcard stämpeln ifrån Penny Black. Jag har använd K&Company papper.
This time a very big card. And why....because 5 children had to fit also. This weddingcard was a lot of fun to make. The most stamps from hÄnglar. The little baby is from Bildmålarnas and the postcard stamp from Penny Black. I used K&Company paper.

Ik heb dit keer alleen mijn aquarelpotloden gebruikt.
Denna gång har jag bara färglagd med mina akvarelpennor.
This card I coloured with watercolourpencils.

Hier en daar heb ik ook glittertjes gebruikt
Jag har använd lite glitter här och där.
I used some glitter on the weddingdress and some details on the children.

Hugs and see you next time Sinikka

7 opmerkingen:

  1. wooooow ik vind hem geweldig Sinikka en nog bedankt voor je mail...ik denk dat ik het niet ga doen...tis toch niks voor mij dat printen van papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, supersuperschön geworden!!!

    lg
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW vilket kort!
    Vad läckert! Kul med så många olika motiv på ett och samma kort. Verkligen en rolig idé - du är en stor inspirationskälla vännen! :o)
    Ha det bra!
    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
    Många Kramar från Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sinikka,
    Wat een prachtig werk(je)heb je gemaakt en een geweldig idee.
    Heel erg origineel!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal geweldig, Sinikka!
    een fijn weekend!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supersött kort! Å vilket arbete sen! Massor av motiv att färglägga! =D
    Hoppas allt är bra med dej gumman!? Händer något skojsigt hos dej?

    Stora kramar Petra
    http://paradises.blogg.se/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka