dinsdag 24 november 2009

Kaos For Debby

Ik heb een hele tijd terug nog een KAOS Award ontvangen van Camilla (Heeeeeel lang geleden)
In elk geval heb ik toen al een KAOS Award verstuurd en wel naar Debby. Ze maakt hele aparte kaarten met een 3D effect. In elk geval is een een Award waard. Deze heeft ze ook al ontvangen (Heeeeeel lang geleden) De andere twee Awards moet ik nog maken en versturen.
Ett bra tag sen fick jag en KAOS Award av Camilla (ett väldigt bra tag sen) Jag har gjort en Award till Debby. Hon gör så fina kort med 3D känsla. Så hon verkligen är värd en Award. Kortet är redan hos henna (ett väldigt bra tag sen) Dom andra två Awards måste jag fortfarende göra och skicka ivag.
Some time ago (a very long time ago) I have got an Award of Camilla.
So I started with the first Award to Debby. She makes the most beautiful 3D touchy cards and really deserves this Award. SHe already got the Award (a very long time ago) and I hope I will find time to make two more and send them to the new owners.
Ik heb papier van Basic Grey gebruikt en een stempel van hÄnglar. Verder heb ik nog de geweldige snapstamp van Karen Foster gebruikt voor de tekst.
Jag har använd Basic Grey papper och en hÄnglar stämpel. Och så klart den underbara snapstamp från Karen Foster för texten.
I used Basic Grey paper and a hÄnglar stamp. Even used the ever perfect snap stamp from Karen Foster for the text.

Ingekleurd met aquarelpotloden en H2O's
Färglagd med akvarelpennor och H2O's
Coloured with watercolourpencils and H2O's
Have a lovely day Hugs Sinikka

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sinikka, wat leuk dat je even langs bent gekomen!
    Ik heb ook heel weinig tijd om berichten achter te laten, het is niet anders, ik werk vier dagen per week en ik heb ook heel veel andere dingen, dus alleen de dames die mij heel veel inspireren kunnen af en toe een bericht van mij lezen! Jij bent dus één van die dames!

    Prachtige kaarten, trouwens, deze laatste twee, zoals altijd super mooi afgewerkt! Ik vind je bloemen altijd zo mooi en zo apart!
    Liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TAck sötaste du för dina ord inne hos mej! *glad*
    De värmde ska du veta!
    Hoppas allt är bra med dej annars och att du inte jobbar ihjäl dej..nån måtta får det vara! lova mej det! *kramar om*
    KOrtet du gjort är superfint!
    Gillar dina färger och härliga detaljer!
    DU är en fena!

    Ta hand om dej nu så ska jag rusa in till min som för sjuttioåttonde gången..han vägrar sova..*grr*

    KRAAAAAM Petra
    http://paradises.blogg.se

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka