zondag 15 januari 2012

Blogger is acting weird

Ik kan sinds twee dagen op een paar blogjes geen reacties achterlaten :-(
Ik wil bij deze dan wel laten weten dat ik wel jullie werkjes heb gezien. Ik hoop dat blogger hier iets aan gaat doen.
Konstigt, men sen två dagar kan jag på vissa blog inte lämna ett meddelande :-(
Så om ni undrar, jag har sett eran alster. Hoppas att blogger fixar det snart.
Strange, but I can't leave a message on a view blogs since two days :-(
But I did see the work you made. Hope that Blogger will fix this problem soon.

Hugs Sinikka

7 opmerkingen:

  1. ik heb er al lang last van, Sinikka, je bent niet de enige! ik word er niet goed van! het lukt me wel met Internet Explorer, maar die is zoooooooo langzaam, maar met Google Chrome lukt het absoluut niet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hejsan
    Jag har samma problem med vissa bloggar...


    Kramiz Majsan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij lukt het ook niet bij alle blogs , maar met Google Chrome wel weer ! Mss ook eens proberen !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am having major problems with Blogger as well! :( argh!

    Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb precies hetzelfde probleem bij wat blogs. Hopelijk is het snel opgelost inderdaad. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat vervelend sinikka.
    ik heb er zelf geen last van...............


    ik wens je een heel fijn weekend hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I had a problem with a few blogs too, not sure what it is.

      Verwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka