dinsdag 24 april 2012

Christie & Heinz

De dochter van mijn collega gaat touwen en rede genoeg om eens Magnolia papier te gebruiken......voor de aller eerste keer geloof ik. Het mooie kader met de witte hartjes heb ik met de Silhouette Cameo gemaakt evan als de banner en de tekst. De Cameo is echt zo gaaf. Onvoorstelbaar wat je er allemaal mee kunt. 
Dottern till min arbetskamrat skall gifta sig så jag tänkte att använda Magnolia's papper ( tror det är första gången) På detta kort har jag även använd Silhouette Cameo för att skära ut alla små vita hjärtor och bannern med texten. Giller denna Cameo apperaten otroligt mycket. Det finns så mycket man kan göra med den.
A weddingcard fr the daughter of my collegue. I used Magnolia paper for it and I think it is the first time that I use this paper. The border and all the small heart I made with the Silhouette Cameo. I really love this machine. You can do so much with it. I evenmade the banner and the text with the Cameo.
Het bruidspaar is gekleurd met copics. Hier en daar wat roosjes en tule.
Jag har färglagd brudparet med copics. Små söta rosor och lite tule tyg.
I coloured the image with copic markers and put some small roses and tulle.

Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

13 opmerkingen:

  1. HELT UNDERBART VACKERT BRÖLLOPSKORT :)

    KRAM MAJSAN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig mooi kaartje geworden zeg!
    Groetjes tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt en erg persoonlijk met de namen op de banner!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw een pracht van een kaartje, ze zullen er vast super blij mee zijn
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie weer mooi geworden! Heb je die tekst ook met de Cameo gedaan?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer Sinikka, leuk gedaan! Jouw mooie botkaart is ook goed gebruikt. Ik heb mijn versie vandaag op mijn blog geplaatst! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello! I wanted to thank you to come to my blog from the ATS blog to tell me you liked my card! Sorry it was not there when you came, it is posted now, but I was a bit behind:-)! Your card is absolutely gorgeous too and beautifully embellished! And I love your Magnolia couple, they're too cute! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhhh! they are just the cutest! Lovely card. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sinnika,
    Dank je wel voor je reactie,
    Leuke kaart heb je weer gemaakt,
    Gebruik jij je cameo veel!!!
    Jarno gebruikt de silhouette ook wel best veel,
    en ja dan kan ik hem net zo goed ook gebruiken he ;-)
    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Me again:-)! Thank you for coming back to my blog and leaving another lovely comment on my no line colouring card:-)! Have a great weekend! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zeg, heel erg mooi, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sött kort. Önskar mig också en Cameo, får se om det kan bli ett inköp detta år!?

    Kram Tesa

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka