zondag 3 februari 2013

Friends are angels without wings

Ik heb vandaag mijn grens opgezocht en eens een vintage kaart gemaakt. En ik vindt hem ook nog goed gelukt. De mooie afbeelding heb ik van Etsy en deze bewerkt met Utee embossing poeder.
Nu ser ni ett kort som jag aldrig har gjort för. Ett vintage kort. Och jag giller det i massor. Den söta tjejen har jag hittat på Etsy och jag har använd Utee embossing pulver på den.
Now I made a vintage card, never done that before and I love it. The beautiful little girl is from Etsy and I used Utee embossingpowder on her.
Ik heb geen DP gebruikt en dat is ook helemaal niet nodig. De stansen zijn van spellbinders en van Tim Holtz. De mooie chipboard tag heb ik ooit gewonnen bij Camilla.
Det funkar tydligen på dessa kort att inte använda DP. Jag har använd en spellbinder die och den fina filmstrip är från Tim Holtz. Den fina chipboard tag har jag vunnit hos Camilla.
I didn't use any DP and it works for me. The beautiful filmstrip is från Tim Holtz and I used a die från Spellbinder.The beautiful chipboard tag is from a candy that I won from Camilla.

De mooie gehaakte bloemen heeft mijn lieve blogvriendin Gunilla ooit voor me gemaakt. En het is de eerste keer dat ik deze bloemen gebruik ( vond het altijd zonde, want ze zijn zo mooi)
Den fina virkade blomman har jag fått av min blogvän Gunilla  vågade aldrig använda dom. Dom är så fina.
The lovely crochet flowers are a gift from my blogfriend Gunilla  I had them a long time but never wanted to use them......they are så pretty.

Have a great sunday!!!
XOX Sinikka

15 opmerkingen:

  1. Sinikka, wat toevallig! Ik heb deze week ook twee vintage kaarten gemaakt. Toch ook wel leuk om te maken moet ik zeggen. Mijn kaarten zijn niet zo mooi als jouw kaart geworden. Ik zal ze deze week posten. Ik vind je kaart echt schitterend. Zo zie je maar dat we ook eens een kaart moeten maken in een heel andere stijl als we gewend zijn!!!

    Fijne zondag!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, al had ik niet meteen door dat ie van jou was. Als je goed kijkt, zie je wel jouw eigen stijl. Ik vind dit uitstapje erg geslaagd, al moet ik eerlijk bekennen dat ik het liefst kijk naar jouw prachtig ingekleurde afdrukjes.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi zeg. Ik vind die vintage kaarten heel erg mooi, maar durf er eigenlijk niet aan om ze te maken. Deze van jou is hele goed gelukt hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is werkelijk super geworden Sinikka, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ser då verkligen ut som du gjort massor av vintage kort förut ju...riktigt fint!!! :) ♥

    Kraaam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Det kvittar vad du tar dig för det blir ALLTID lika fint. Du har verkligen skapat ett vackert kort med vintagetema. Så snygg detalj med den spruckna embossingen.
    Tycker visst du ska använda blommorna. Jag laddar virknålen närhelst du vill ha fler. bara att HOJTA!!

    Ha en skön kväll/Gunilla
    Hoppas du kommer gilla soppan lika mycket som jag gör.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woooooow!
    Sinikka! Du har verkligen talang för detta!!
    Vilket bedårande kort!
    Du har fått till den rätta vintage-känslan i kortet!
    Å vilka härliga, genomtänkta detaljer!

    Haha! Tack sötis för dina ord inne hos mej! ;)
    Jo, jag är nog allt lite barnslig ;)

    Kraaaam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely love your gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wooow wat een schitterende vintagkaart. Prachtige detials, vooral de bloemen zijn superrsssss.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning work I love the vintage look to this
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sinikka ,

    Wat een andere creatie als gewend!!
    Maar zo mooi gemaakt, en ik kan me voorstellen dat je zuinig bent op je gehaakte bloemen!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Underbart vackert kort, Sinikka!
    Så många fina dekorationer att vila ögonen på!

    KRAM SUSY

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Åh så vackert!! Helt underbart! Älskar den härliga vintage-stilen och alla fantastiska detaljer: pärlorna, de virkade blommorna, allt är alldeles ljuvligt!
    Älskar hur du använt dina dies också, filmrullen är jättesnygg! :)

    Ha en fin dag!
    stor kram,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka