maandag 18 maart 2013

Leuk nieuws...voor mij dan :-)......dus een lang blogbericht

Nog 19 dagen en dan zit ik te freubelen met een hele boel meiden ( circa 900 of wel iets meer ) en wel op het Scrap & Pearl Event in Stockholm. Ik heb hier een jaar naar uitgekeken en bijna was het niet doorgegaan voor mijn deel. Maar nu is het bijna zover.....en ik ben echt af aan tellen. 
Ik heb een paar kits klaar gemaakt, lekker licht gepakt zodat ik ook nog een deel kan shoppen.
Want er komen maar liefst 19 winkels naar dit treffen die van alles verkopen....zowel voor de scrappers als de kralen liefhebbers.
Endast 19 dagar och sen bli det en kanon pyssel helg på Scrap & Pearl Event i Stockholm. Har verkligen längtat och det kommer bli så kul! 
Jag har gjord klart ett antal kit som skall följa med, för man måste ju packa lätt. Då det kommer circa 19 affärer på plats ( till alla scrap och pärl älskare  )och man vill ju handla och ta med hem grejor. 
Only 19 days left and than I will join the fun att the Scrap & Pearl Event in Stockholm. I'm so pleased the I can be a part of it. I made some kits that I will take along, small and light, because I want to shop a lot on the event. There will be 19 stores to spend money.....for all the scrap and pearl lovers.
Dan heb ik gisteren nog een enorm leuk mailtje gehad met een onwijs gaaf compliment vanwege mijn kleurtechniek (en). In dit mailtje werd ik gevraagd om DT te zijn voor een Zweeds stempel bedrijf. Daar ik op het moment werkeloos ben en tijd heb, maar niet weet wat de toekomst brengt, neem ik deze positie alleen aan als gast DT. Daarna kijken we verder...... Trots als een pauw dat ik voor Phunnyface gast DT mag zijn. Voor alle die gezichtjes missen met mond en uitdrukking is dit een geweldige shop die ook naar het buitenland verstuurt. Dus binnenkort kunnen jullie hier in mijn blog kaarten met deze stempels zien. Nieuwsgierig geworden, dan moet je zeker hier op hun blog kijken ----> Phunnyface de link van de webshop is op hun blog te vinden aan de linkerkant.
Igår fick jag en mycket roligt mail med en kanon komplimang om min färgläggning. Och jag kunde bara inte tacka nej till frågan om jag vill bli gäst DT hos en Svensk stämpelföretag.......Så inom kort kan ni se kort gjorda med dessa fina stämplar. Och om ni saknar mun och uttryck på vissa stämplar då säger jag bara hoppar över till Phunnyface. Ni kommer inte att bli besvikna. Här kommer länken till webshopen -----> Phunnyface
Yesterday I received a mail with the best compliment about my coloring. Wowzers!!!! And the question if I want to be a guest Designer. Ofcourse I want that!!! It is from a Swedish stamp company and they have the sweetest stamps with faces!!!!! I know a lot of you miss the mouth and the facial expression, well they have it!!!! Just take a look on their blog, here comes the link ----> Phunnyface
So soon I will see some card with this stamps on my blog.


Dan kreeg ik nog de vraag van Janny of ik toch even het resultaat wilde laten zien van de WOJ stempel die jullie zagen bij het vorige bericht......hmmm, eigenlijk kan ik jullie alleen een sneak peak laten zien :-D
Sen fick jag frågan av en blogkompis om jag inte kunde visa hur kortet blev med den söta WOJ stämpeln som ni ser i förra inlägget......jag kan bara visa en sneak peak :-D
I also got het question if I can show the card that I made with the new WOJ stamp in my last post....I can show a sneak peak, no more no less :-D
Time to clean my craft table......

Have a great day!!!! The sun is shining
Sinikka XOX

20 opmerkingen:

  1. Ik hoop zo dat de mannen binnenkort naar Limburg gaan fietsen! Ik wil zo graag komen kleuren. Zeker nadat ik dat geweldig mooie afdrukje heb gezien! Ik ben verliefd!

    Wat een te gekke nieuwtjes! Veel plezier en succes!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Sinikka! Wow, das sind tolle Nachrichten. Und du wunderst dich, wenn ich sage, dass du mir unheimlich bist?! Haha :) Es ist aber auch wirklich unheimlich, wenn sich so viel Kreativität in einer einzigen Person vereint. Das ist einfach großartig. Du bist so unfassbar talentiert - in so vielen Bereichen.
    Ich möchte dich in diesem Zusammenhang etwas fragen: Ich wurde gefragt, ob ich bei Elisabeth Bell im nächsten Monat als Gast dabei sein möchte. (Natürlich will ich :)). Und ich möchte etwas im Zusammenhang mit deinem Pergamano-Fächer machen. Darf ich in meinem Blog darauf hinweisen, dass DU den Fächer entworfen hast? Also einen link zu deinem Blog setzen? Ich fände das sehr nett, denn die Leute sollen wissen, wer die Designerin ist.
    Wenn es dir nicht recht ist, lasse ich es bleiben. Aber ich wollte dich gleich mal fragen.
    Nochmals herzliche Gratulation!!!! Alles Liebe Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf!!
    Dat is een leuke vraag, en natuurlijk hebben ze jou daarvoor gevraagd, daar kijk ik niet van op.
    Geniet ervan, wij genieten hier op jou blog wel mee.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Sinikka,

    Wat een leuke berichten heb jij te melden..heerlijk over een aantal dagen naar stockholm!! en dan nog DT voor een Zweeds stemple merk WOW!!! we zijn benieuwd wat er allemaal aan gaat komen....

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sinikka,
    Heel veel plezier op het Event in Stockholm!! Kan me voor stellen dat je er naar uit kijkt!
    En wat leuk dat je DT gast bij Phunnyface mag zijn!! Ik ben benieuwd!
    Je stempeltje is supergaaf ingekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Sinikka jij komt echt met geweldig leuk
    nieuws, en wat te gek dat je het met ons deelt !
    Dat je een jaar hebt uitgekeken naar dit
    evenement, wowww en dan zooooveel mensen ?? Niet
    normaal, dat kan ook alleen maar in Stockholm,
    zoiets zie je in NL niet. Maar nu is het bijna
    zover voor jou, geweldig hoor. Maak je wel foto's
    dan kunnen wij na afloop mee genieten !
    Gefeliciteerd ook dat je GD bent, is helemaal
    geweldig en wie weet waar het in de toekomst
    nog naar toe kan gaan.
    Wat leuk dat je je werkplekje met ons deelt ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Åhhhhh du målar så himla fint vännen! Grattis grattis till nya dt uppdraget oxå :) ♥

    Kraaam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat Sanne zegt, niks meer aan toe te voegen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk nieuws allemaal Sinikka, geniet er maar van meis, maar dat doe je natuurlijk ook met volle teugen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Danke! Danke! Danke! Freu mich schon den link zu dir zu setzen :). Jetzt hoff ich nur noch, dass das mit dem Fächer und dem Stempel so klappt, wie ich es mir vorstelle. Uff. Na, mal sehen.....Danke für den Hinweis mit der Mailadresse. Stell dir vor: laut yahoo wurde meine Mailadresse gehackt!! Ist ja völlig verrückt! Meine Mails sind für Hacker unter Garantie völlig uninteressant :). Jedenfalls hab ich jetzt eine neue: goldoni_2003@yahoo.de! Schönen Abend! LG Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hej och grattis till Gäst-DT-platsen hos Phunnyface! Det ska bli riktigt roligt att se vad du hittar på med stämplarna. Gillar din färgläggning!

    Cornelia, DT hos Phunnyface

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful news Sinikka on the GDT! Your kits are wonderful and I like how you store your Copics! ~hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje zeg, en wat een leuk nieuws ben even naar hun blog gegaan en idd leuke stempels hoor, deze heb je ook weer zo prachtig ingekleurd ik ga toch ook maar eens mijn kraft en potloden opzoeken, bedankt voor de sneak peak liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf dat je gevraagd bent !! Ik ben natuurlijk even gaan kijken .... het zijn leuke stempels. En idd. leuk dat ze een compleet gezichtje hebben .... Het ingekleurde afdrukje ziet er ook weer supers uit ! Ik ben benieuwd naar het hele kaartje. Fijne dag !! groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOh super dat je naar Stockholm gaat, gaaf! En dat je gevraagd bent voor Dt voor een Zweeds stempelbedrijf sta ik niet van te kijken, je kleurwerk is schitterend. Maar dat wist je al. Geniet van al dit leuks!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hej! Men vad kul, grattis till din GDT plats hos PhunnyFace. Ser fram emot att se dina alster med PF stämplar :) Visst är de härliga! :)

    Ha det bäst!
    Päivi DT hos PhunnyFace

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me geweldig hoor Sinikka. Geniet er maar lekker van. Hou ons straks met leuke foto's maar op de hoogte. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OhoHohoh! Your colouring is GOR-GEOUS! Wow wow wow, I looooove it! A huge CONGRATULATIONS on being a GD for the new stamp company .. they are so lucky to have you!!! :)

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je gast dt. En wat leuk van je scrap event. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken. Ongetwijfeld allemaal prachtige projecten. Zoals al je projecten. Je kleurwerk is allemaal geweldig. Leuk ook dat je zoveel met potloden doet.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Herzlichen Glückwunsch liebe Sinikka- Du hast es verdient! Deine Colorationen sind wirklich so klasse- kein Wunder, dass sie Dich gefragt haben =) - ich wünsche Dir ganz viel Spaß und Freude mit Deiner neue Aufgabe und bin schon sehr auf die neuen Kartenkreationen gespannt.

    Liebe Grüße Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka