zondag 30 juni 2013

Beloved and a fun battle

Toen ik in april op het scrap event in Stockholm was heb ik heel mooi papier en stempels gekocht bij K-Design.
Heerlijk om eens een andere kaart te maken,zonder dat je iets gaat inkleuren. 
K-Design heeft geweldig gaaf papier en ook hele mooie stempels. 
När jag var på scrap Event i Stockholm köpte jag mycket fin papper och stämplar hos K-Design.
Det är så kul att göra lite annorlunda kort utan färgläggning.
When I was on the Scrap event in Stockholm I bought some great paper and a couple of stamps at K-Design.
It is fun to make a different card without coloring.
Voor de stempel heb ik Frantage gebruikt het past perfect bij het papier en zoals je kunt zien is het ook een mooi effect.
Jag har använd Frantage och det blev himla fint tillsammans med pappret.
I used Frantage together with the stamp, it fits so beautiful with this stamp.


Volgend jaar is er weer een event en ik zal daar beslist weer aanwezig zijn. 
Nästa år blir det ett till Event och det kommer att bli kul att gå dit igen.
Even next year there will be an Event in Stockholm and I will go again.

En dan wil ik jullie op nog een leuk ding attent maken, namelijk een SCRAP BATTLE
Alle informatie kunnen jullie op de link vinden......ik doe mee, jullie ook???
Och sen finns det en till roligt sak som man kan deltar i.....en SCRAP BATTLE. Det låter ju så kul så jag har anmäld mig. Det kan ni också göra följ bara länken :-)
And do you want to join a fun battle??? Than join the SCRAP BATTLE. I will participate. Curious??? just follow the link

http://europeanscrapbattle.wordpress.com/

Hugs and thanks for visiting my Creative world
Sinikka

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart weer en mooi met het oranje!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallå där sötnöt!

    Vilket härligt och lite annorlunda kort du gjort!
    Riktigt läckert!! :D
    Roligt å testa på lite annat ibland :)

    Fortsatt trevlig helg!!
    KRAM Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kaart! Iets helemaal anders dan wat er normaal voorbij komt op de blogs, maar ik vind ze schitterend!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Åhhh vilket fint kort. Riktigt fina blommor. :)

    Kram kram

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouwie, wat ziet dit er weer schitterend uit!!
    Zo ontzettend gaaf en ik ben ook helemaal weg van de rits..., wat leuk!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super hoor!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het prachtig papier van K-Design ! Dit zijn hele mooie kleuren en wat heb je dat leuk gedaan zo met die tekst tussen dat gescheurde uit laten komen. Erg mooie kaart. En ja , ik ga mee battelen !! Maar of ik mee naar Zweden ga .... ?? Maar het zit wel in mijn achterhoofd. Liefs van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka