vrijdag 7 februari 2014

Love is getting old together.......DT Phunnyface

Binnenkort is het weer Valentijnsdag. Hebben jullie een geheime liefde? Of zijn jullie super gelukkig met diegene die nu jullie hart bezit?
Voor deze tag heb ik een kerststempel gebruikt. Namelijk de stempel "Christmas preparations"
Nu nalkas alla hjärtans dag. Säger man egentligen att den nalkas eller använder man denna fras endast när det gäller jul.Tycker det spelar ingen roll för till denna tag har jag använd den fina jul stämpeln " julförberedelser". Och visst kan man göra om den till ett annan ämne.
It is almost Valentine's day. Do you have a secret love or perhaps a love you want to live for ever with?
For this tag I used the stamp "Christmas preparations". It is possible to turn this stamp into a Valentine's stamp.
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit twee Autentique paper pads. "Smitten en Irresistible". Boven in heb ik een clip gebruikt en ook bekleed met het papier. Het mooie lint heb ik ooit op een beurs gekocht. Het woordje LOVE is washitape.
Pappret som jag har använd är från två Autentique paper pads, "Smitten en Irresistible". Jag har använd en liten clip och ett fint band som jag hittade på en mässa. Ordet LOVE är washitape.
I used papers from two Autentique paper pads. "Smitten en Irresistible". A little clip and some lovely ribbon on the top of the tag. The word LOVE is from a piece of washitape.
De tekst op de twee hartje is handgeschreven. De hartjes zijn van Memory Box
Jag har handskrivit texten själv på dom fina dies från Memory Box
Two hearts from Memory Box with a hand written text.
Ik heb gestempeld op kraft papier en dit mooie paar ingekleurd met Derwent potloden.
Jag har stämplat på kraft papper och färglagd detta underbara par med Derwent pennor.
I stamped this lovely couple on kraft and colored with Derwent pencils.
Ik hoop dat ik jullie een beetje inspireer om gekochte stempels voor een ander thema te gebruiken.
Hoppas att ni gillar tagen jag gjorde och att jag har inspirerat er att man kan alltid använda sina stämplar på olika sätt.
I hope you like the tag that I made and that you did get some inspiration that you can use a lot of stamps for a different theme.

This stamp and a lot of other stamps you can find in the shop


Hugs Sinikka

8 opmerkingen:

  1. Wouw, Sinikka, dit is zo prachtig! Een hele lieve stempel. Geweldig ingekleurd en leuk afgewerkt! Bedankt voor je inspiratie;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een beauty! Mooie stempel, bijna 'aandoenlijk'!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geinig kaartje weer! Ik moet ook nog voor mijn Valentijntje aan de slag...

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke kaart met mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo een super schattig kaartje !!
    Een hele lieve stempel en prachtig gekleurd ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave papieren en stempel, echt een hele mooie tag ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka