dinsdag 12 augustus 2014

LO Moving Slowy Forward.....DT Vilda Stamps

Ja, na de vorige LO had ik dus de smaak te pakken. Tijdens het fietsen kwam ik deze slak tegen die op de foto mocht. 
Kunde inte låta bli att göra en till LO. Såg denna fina snigel när jag var ute med min cykel. Tur att man har med sig sin kamera.
My second LO in a short time. On my trip on the bike I saw this snail. Glad that I had my camera with me.
Ik heb papier van Basic Grey gebruikt uit een hele oude serie. Eerst aan de slag gegaan met een mask van Crafters Workshop, structuurpasta, distress ink en dylusions ink.
Jag har använd Basic Grey papper från en mycket gammal kollektion. Först lite struktur pasta, en stencil från Crafters Workshop, distress ink och dylusions ink.
I used Basic Grey paper from a old collection. Than some structure paste, a mask from Crafters Workshop, distress ink and dylusions ink
Hier en daar weer spetters gemaakt. Ik blijf het leuk vinden. Ook al komen sommige spetters niet op de LO terecht. De zwarte tekst zijn foam thickers.
Lite splashar....gillar effekten och jag bry mig inte om att vissa inte ens hamnar på min LO men på hela pysselbordet. Till texten har jag använd foam thickers.
Some splashes....I like the effect a lot and I don't care that a lot of those splashes are on my crafting table instead on the LO. The text is made with foam thickers
Voor het woord slowly heb ik kleine stickertjes gebruikt
Till lilla texten slowly har jag använd klisterbokstäver
For the text slowly I used stickers
Ja en omdat ik dus de camera bij me had moet deze natuurlijk ook op de LO. Dit is een stempel van Vilda Stamps. De kit vindt je hier. Ik heb de camera met foam kussens een 3D effect gegeven.
För att jag hade just då min kamera med mig måste det ju finnas en kamera på min LO. Det är en stämpel av Vilda stamps och den hittar ni här. Kameran har jag uppstämplat flera gånger och lyft med 3d kuddar.
Just because I had a camera with me, there should also be a camera on the LO. This is a stamp from Vilda stamp and you can find it here. I stamped the camera 4 times and used 3D foam to lift it up
Ook de film rollen kun je op deze kit vinden
I samma kit finns även dessa filmrullar
In the same kit you can also find the film rolls
Twee tags erbij met een mini journal
Två små tags med en mini journal 
Two tags for my mini journal
Hier een close up van de structuur pasta die ik naderhand een kleur heb gegeven met distress ink
En närbild på struktur pasta med distress ink
A close up from the structure paste with distress ink



Sorry for the long blogpost and a lot of pictures.
Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

3 opmerkingen:

  1. Hallo Sinikka, prachtige lay-out heb je gemaakt. Zoveel leuke details. super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wow, wow, Sinikka een prachtige layout! Zo leuk de tekst en de slak. Ook de kleuren zitten perfect! Leuk details hier en daar. Top! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave layout, mooi al die detail foto's!
    grz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka