zaterdag 6 februari 2016

Eerste Challenge bij Wanderlust 2016

Naast lessen zijn er ook uitdagingen bij Wanderlust 2016.
Heel erg leuk, daar ik uitdagingen super vindt.
Bij de eerste uitdaging van dit jaar moest je een Art Journal pagina maken naar aanleiding van een quote. Tevens moest je een compositie maken. Je kon zelf kijken welke compositie je koos ( De verschillende composities werden mooi in een les uitgelegd ) 

Ik heb besloten om designpapier als achtergrond te gebruiken. Tevens gebruik gemaakt van Gesso, crackle paint, distress ink en nog een paar andere dingen.
Ik heb niet gewonnen ;-) maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben erg tevreden over mijn pagina.

De quote luidde: "Sometimes what you are most afraid of is the very thing that will set you free"
Ik heb naar het schijnt geen angsten......

Thanks for visiting my Creative World
XOX Sinikka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka