maandag 18 januari 2010

Ben 39

Mijn eerste opdracht kaart van dit jaar. Voor deze kaart heb ik een hÄngel stempeltje gebruikt.
Het papier is van Basic Grey (Archaic) en dat past perfect voor een jongenskaart.
Min första beställningkort i år. Jag har använd en hÄngel stämpel och Basic Grey papper (Archaic). Pappret passar utmärkt till ett kill kort.
My first ordered card this year. I used a hÄngel stamp and Basic Grey paper. (Archaic) This paper is perfect for a boy card.
Daar Ben schijnbaar een knuffelbeer is heb ik dit ook gestempelt. Het kalendertje is van Inkywings.
Ben verkar vara en mys kille som kramas gärna, så jag har satt ditt en liten text som säger det.Lilla almanacan är ifrån Inkywings.
Ben just loves to cuddle so I put a little text on the card. The calender is from Inkywings.
De naam ben heb ik in de computer gemaakt en daarna met de hand uitgesneden in twee kleuren. De cijfers zijn van een QK alfabet.
Namnet har jag fixat i datorn och sen skurit ut det för hand i två färger. Siffrorna kommer ifrån en QK alfabet.
I made the name i the computer and cut it out for hand in two different colours. The numbers are from a QK alphabet.
Have a nice day!
Hugs Sinikka

1 opmerking:

  1. Jo du vännen här är allt bara fint men så HIMLANS kallt och grått. Ingen vår i sikte här inte.
    Så många fina kort du har gjort. Jag blir helt betagen i din vackra färgläggning och så kombinerar du ALLTID dina kort så läckert.
    Blev väldigt förtjust i dina löv som var gjorda med en L:Em.com punch. Undrar just om man kan köpa en sådan i Sverige, VILL HA!!!

    Ha en skön vecka och stor kram till dig från mig♥!//Gunilla

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka