donderdag 21 januari 2010

Cheery Christmas Wishes........kerstkaart 3

Het moet niet gekker worden, maar als ik zo doorga dan heb ik rond de kerst 30 kaarten.
Fortsätter jag på detta vis, (måste ni stoppa mig.......) har jag innan jul 30 kort klara
Nice......my next card is finished....only 27 to go.

Bestaat er mooier kerstpapier dan rood en groen? Beslist, maar ik vindt het toch wel echt kerstkleurtjes. Dit papier is van Kaisercraft. Just love it. Het stempeltje is van In2 Stamp en de sentiment heb ik ooit bij hobbystempels gekocht.
Finns det finare julpapper än röd och grön? Det gör det säkert men jag tycker att det är verkligen julens färger. Pappret kommer ifrån Kaisercraft. Just love it. Jag har använd en In2stamp stämpel och teksten har jag hittat nån gång i en hollänsk webbutik.
I think the best colour for a Christmascard is red and green. Ofcourse there are many more great colours, but these two just give me the hohoho effect. I used Kaisercraft paper for this card. Just love it. The stamp is from In2Stamp. I found the sentiment in a Dutch webshop.
Ik ben echt dolblij met de ponsen van Nellie Snellen. Geweldig. Ik heb altijd Alina benijd om haar bloemen die ze op de kaarten heeft. Als ik dit deed leek het nergens op en nu met zo mooie ponzen kom ik eens in de buurt.
Till blommorna har jag använd Floral punches från Nellie Snellen. Tyckte att Alina alltid hade så fina blommor på sina alster. Och när jag försökte att härma det såg det inte als likadant ut. Men med mina fina nya punchar kommer jag i alla fall i närheten.
I just love to visit Alinas blog because she always put some nice flowers on her cards. The flowers are made with a punch. And every time I tried to do that, it didn't look good. But since I bought some Nellie Snellen punches I'm getting closer to the result I love so much. I'm gonna use these a lot.....promise!!!!
Ook dit keer heb ik weer geen H2O's gebruikt......maar wel glitter en liquid applique als goedmakertje.
Även på detta kort glömde jag att använda mina H2O's....men det finns glitter och liquid applique som gör saken lite bättre.
Strange even on this card I did not use the H2O's.....but a lot of glitter and liquid applique
Hugs Sinikka

4 opmerkingen:

  1. Ach ... Je kan ze maar klaar hebben liggen je kerstkaarten. Deze is weer errug leuk gedaan!
    Ook een heel leuk stempeltje.

    Fijn weekend!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!
    Ik hoef er gelukkig nooit zoveel te maken, dus dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Himla fint julkort.

    Kram Gurkiss

    http://gurkiss.com/scrapbooking

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful and so festive! Love the flowers and detailing!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka