vrijdag 14 februari 2014

Valentine's challenge 4

Ik verras jullie vandaag met de vierde kaart die ik weer heb gemaakt naar aanleiding van een sketch die bij En liten Butik te vinden is.
Ik heb Maja Design papier gebruikt en een stempel van Magnolia.
Idag visar jag fjärde kortet från den hjärtliga utmaning hos En liten Butik . Det var igen en fin skiss dom bjud på.
Till detta kort har jag använd Maja Design papper och en stämpel från Magnolia
This is the fourth card for the challenge over at En liten Butik . It was a fun sketch again.
I used for this card Maja Design paper and a stamp from Magnolia


Have a Sweet and loving Valentine's day!!!!
Hugs Sinikka

4 opmerkingen:

  1. Wowwww gave kaart en mooie papiertjes gebruikt ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Ook al ben je de hoekjes vergeten te Distressen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij dus niet goed gegaan met mijn reactie van vanmorgen, dus nu nog maar een reactie en ik hoop dat die wel goed gaat!
    Mooie creatie en heel anders dan dat we meestal zien met Maja Design papier!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vilken härlig tolkning av min skiss. Verkligen jättekul att se hur resultaten blir av en och samma skiss. :) Kram Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka