dinsdag 11 februari 2014

Valentine's day challenge

Gisteren is een leuke challenge week begonnen bij En liten Butik. Elke dag een leuke "hartelijke"sketch. Die je natuurlijk ook voor een verjaardag zou kunnen maken.
Ga maar eens kijken naar de sketch en doe gewoon gezellig mee. Wie weet win je wel, zoals ik laatst heb gedaan met een LO bij deze leuke shop.
Igår startade den hjärtliga skissveckan hos En liten Butik. Det är en himla fin sketch och ni har fortfarande tid att deltar. Så kika in och häng på.
Yesterday I found a fun challenge, everyday a new sketch for one week......of course with valentine as theme. Join the fun and participate, you can find the sketch at En liten Butik ;-)
Ik heb papier van First Edition gebruikt en me vrij goed aan de sketch gehouden ;-)
Pappret kommer från First Edition
I used paper from the First Edition paperpad

Have a fabulous day
Hugs Sinikka

5 opmerkingen:

  1. ik ben er helemaal weg van, Sinikka, veel succes met de challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou wel van deze stijl, het is een super gave kaart ☺

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige kaart !
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Mooie papiertjes en leuke lay-out!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sieht wunderschön aus.

    LG Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka