donderdag 20 februari 2014

Whaasuuupp?....DT Phunnyface

Heb ik al verteld dat ik helemaal verzot ben op de stempels van Phunnyface??? Niet? 
Nou hier komt weer zo een onwijs leuke stempel. Deze heet "Cool Kid". En deze mag op een easelkaart.
Har jag redan berättat att jag gillar Phunnyface stämplarna??? Inte? Nu kan ni kika på en till underbar stämpel. Denna gång har jag använd "Cool Kille".
Så idag blir det ett staveli kort ( det stavas kanske inte så, men ni förstå vad jag menar )
Have I ever told you that I love the Phunnyface stamps???? Not?? Well today I used another great stamp that you can find in the store. This is "Cool Kid"
And I made a round easelcard
Ik heb het stoere papier van Bo Bunny gebruikt uit de Woodland Winter Collectie. Verder nog de tandwielen ( gears ) van Tim Holtz
Hittade lite papper som passar bra i coola stilen. Det är Bo Bunny paper Woodland Winter Kollektion. Inga blommor men kugghjul från Tim Holtz
I used some tuff paper for a cool style. Bo Bunny's Woodland Winter Collection.And some Tim Holtz gears instead of flowers
Zo ziet de kaart eruit als hij open is. Doordat de gears in mekaar vallen blijft de kaart open staan. Maar voor de zekerheid heb ik onder de tekst nog 3D foam gebruikt
Så ser kortet ut när det är öppet. Båda kugghjul passar ihop och jag har använd 3D foamkuddar under texten
This is the card when you open it. The gears fit in to each other but used also foam pads under the text.
Ik geloof niet dat ik jullie nog moet vertellen dat ik op kraft heb gestempeld en gekleurd heb met de Derwent potloden ;-)
Jag tror inte att jag behöver berätta för er att jag har stämplat på kraft och färglagd med derwent pennorna ;-)
I guess you already know that I stamped on kraft and colored with derwent pencils ;-)

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden, maar belangrijk natuurlijk dat jullie de stempel cool vinden.
Hoppas ni gillar mitt kort och så klart denna coola stämpeln
I hope you like the card but most important that you like the stamp.


Hugs Sinikka

4 opmerkingen:

  1. Super gave kaart Sinikka, inderdaad een hele "coole" stempel..

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart! Ik snap wel waarom jij verzot ben op de stempels van phunnyface :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, stoer en mooie kleurtjes! De stempel is inderdaad cool en je kleurwerk is weer fantastisch!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka